måndag 5 april 2010

Godnatt kära vänner..


Nu har/börjar jag få nog utav spelet. Och jag antar att det är snart dags för mig och Simon att stänga av datorerna för att hans föräldrar ska sova. Dom ska ju jobba imorgon =)
Så detta kanske blir det sista inlägget? Jag antar det.
Men jag kommer såklart skriva imorgon. Imorgon kommer det bli en lan dag till, sen ska jag och älsklingen sova hos mig imorgon. Det ska bli mysigt, vet inte riktigt vad vi ska göra då, men det får vi ju se då.. :)

Snart ska vi iallafall se Göta kanal 3.
Någon som vet om den är bra? Jag hoppas den är rolig!


Men jag skriver mer imorgon, ni får ha det så bra. Pusspuss!
Imorgon ska jag även tipsa om att jag kommer ha en "skämt-dag" imorgon. Så det kommer vara mycket skämt och kanske någon rolig historia, det låter bra va? :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar