söndag 4 april 2010

Dålig update - Hos joppe! :)

Hej mina vänner!
Just nu så sitter jag hos Joppiz! Och vi ska snart åka till hennes mormor och fika och såntdär. Blir nog bra :), Senare ska jag ut till dalsjöfors och min älskling igen.

Gårdagen var helt misslyckad, från början till start. Vi hittade ingen fest, så vi satt bara hemma och drack och det blev inte bra för fem öre, tycker inte jag o simon iallafall. Klart att lite kul var det ju men jag hade förväntat mig mycket mer än så! Därför blev det inga bilder heller, så tyvärr har jag ingenting att ladda upp..
:/

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. Jag ska försöka komma på något när jag kommer till min dator igen. Förlåt för dålig update detta lovet, men jag njuter bara utav livet
;)

Vi hörs senare mina så sötnosar!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar