onsdag 7 april 2010

Anledningen till att jag fixade blogg....

Om en timma ska jag ta bussen till lilla joppizen!
Och så ska vi ha datalan där istället, så jag har med mig datorn, yes! Kommer bli superbra dethär. Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra just nu.. Jag skrev ju för två? inlägg sen att jag skulle fixa med "bloggen", och det har jag ju gjort. Jag har fixat en helt ny blogg med en helt ny egen fixad design. Ja, jag har alltså gjort designen helt själv, det har jag aldrig gjort tidigare. Ganska stolt faktiskt, och det var inte så himla svårt. Inte alls faktiskt, mer lite pilligt med siffror och färger osv. Men det gick skit bra. Jag gjorde det för att jag inte hade så himla mycket annat att göra, och för att jag ville veta/lära mig hur man gör! Vet inte om jag ska börja använda den, eller om jag ska fortsätta på denna, det kommer jag avgöra senare ikväll tror jag. Vi får se. Hihihi, sorry!

Men nu ska jag iallafall pussa lite på min babe, och japp,
vi hörs senare.
Pöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar