tisdag 30 mars 2010

Favorit kläder från Gina Tricot

Hellu people!
Vad gör ni? Själv har jag precis ätit makaroner och köttbullar med pappa. Och vi snackade om hur det kommer bli med övningsköra och körkort och sånt nu.. =) Super nice! Hahah. Annars gör jag inte alls speciellt mycket. Sitter här och sjunger lite för mig själv. Har kollat på kläder på nätet, mest iofs på Gina. Hittade massor som jag skulle vilja ha. Kommer mycket snyggt nu till våren!
Vart är pengarna i plånboken när man väl vill ha/behöver dom?

Här är de jag kollade på/Det jag vill ha:



Följ'>http://www.bloglovin.com/blog/1656308/caroline-thomsen?claim=3yudpbtk64f">Följ min blogg med bloglovin

1 kommentar:

  1. One easy suggestion is to use an over-the-door shoe organizer in your coat closet. You can find pocket shoe organizers with plastic or mesh pockets. These handy organizers have many uses besides shoes. These days, they come in different sizes, a variety of materials and often with different colors or designs so you can match them or choose one to blend in.

    For winter clothes storage klädaffär and Kläder på nätet, assign each family member one or more pockets (or rows) and label them with his or her name. Hats, mittens, and scarves can fit into the pockets.


    SvaraRadera